МІЙ АККАУНТ

На сторінці «Мій аккаунт» є статистика, меню товарів, повідомлень та загальних налаштувань.

Статистика з правого боку відображає кількість відвідувачів окремих ваших оголошень усього за час існування та протягом сьогоднішнього дня. Та кількість відвідувачів, які зайшли на сторінку вашого магазину.
Ви можете самостійно давати посилання на ваш особистий магазин на нашому сайті чи під час перегляду оголошення людина, яка зацікавилась товаром, може перейти на сторінку вашого магазину натиснувши посилання «Пререглянути всі товари продавця» чи на ім’я продавця.

З лівого боку сторінки є таке меню:
Розглянемо кожну функцію окремо.

Стан рахунку. Для користування платними послугами на сайті потрібно поповнити рахунок, натиснувши посилання «поповнити рахунок можна тут». Оплата відбувається через офіційний сервіс Приватбанку LiqPay.
При поповненні існують приємні бонусні нарахування (до суми поповнення додається бонус) — подробиці у віконечку вибору суми поповнення.

Функція «я спостерігаю» - це можливість виокремити товари інших продавців для майбутнього їх опрацювання. Існують її різні назви — улюблене, закладки, лист бажань та інші.
Скористатися цією функцією дуже просто:
1) під час перегляду списку товарів в категорії чи розділі при наведенні на фото товару з’являється іконка сердце, на яку треба натиснути

2) також це можна зробити під час перегляду сторінки товару — натиснувши кнопку «В УЛЮБЛЕНЕ».
Переглянути всі відмічені товари можна на сторінці аккаунту — Я СПОСТЕРІГАЮ або натиснувши на однойменне посилання вгорі сторінки.
Якщо оголошення для вас вже не є актуальним, натисніть на іконку серце і воно зникне з ваших улюблених товарів.

Мої товари.

Всі створенні оголошення знаходяться на сторінці аккаунту «Мої товари». На Базарчику існує три стани об’яв:
1. Активне оголошення, яке опубліковане на сайті (всі оголошення можна побачити, натиснувши посилання «Мої товари»). 2. Неактивне, або сховане оголошення (у закладці «Відключені»). Сюди потрапляють об’яви, які не були оновлені жодного разу за 60 днів після останньої дати актуальності. 3. Оголошення на видаленні, які бачить тільки автор, знаходяться у Корзині. Звідти оголошення видаляються протягом доби, а після цього переносяться в схований архів, на випадок спірних ситуацій між продавцем і покупцем.

В закладці «Мої товари» біля кожного оголошення при наведенні на нього курсором, з’являється ряд іконок:

Перша іконка — смайлик — для вибору платних послуг щодо конкретного оголошення: підняти оголошення поза добовим лімітом, зробити його терміновим та закріпити або прости виділити серед інших оголошень, що дає переваги для скоріших продажів.
Друга іконка — стрілочки — є не завжди, а тільки коли є можливість оновити актуальну дату оголошення (оновлювати можна раз в 10 днів, автоматично піднімаючи його серед інших об’яв). Існує добовий ліміт оновлень — тобто можна оновити в день тільки 15 оголошень, після півночі ліміт відновлюється.
Третя кнопочка відкриває сторінку редагування оголошення.
Четверта — сховує оголошення від покупців і воно переходить до числа відключених. Рекомендуємо користуватись цією функцією, якщо товар заброньований чи тимчасово його немає в продажу.
І остання іконка — корзина — видаляє оголошення з сайту. Обов’язково видаляйте неактуальні об’яви, шануйте час покупців!

На сторінці Мої товари - «Відключені» - іконки подібні до попередніх, крім однієї — око вже не перекреслене і виконує функцію «Опублікувати оголошення». Тобто для неактивних оголошень існують функції — редагувати, відновити чи видалити оголошення:

В корзині з’являється тільки одна кнопка (при наведенні на товар) — Повернути з корзини на вітрину. Це на випадок, якщо передумали видаляти чи перенесли сюди товар помилково.

Далі в меню пункт «Мої повідомлення», де знаходиться переписка з покупцями чи іншими продавцями на сайті. Нагадуємо, що написати повідомлення продавцю (і тим самим розпочати переписку, яка будет тут відображатися) можна зі сторінки перегляду товару, натиснувши на кнопку «Написати автору».

Пункт меню «Мій магазин» переносить вас на стрінку вашого магазину з навігацією по розділах, в яких створені ваші оголошення. Дуже зручно давати посилання (його можна скопіювати в рядку адреси в браузері) вашим постійним/потенційним покупцям поза мережею інтернет чи в соціальних мережах.
Оформити опис вашого магазину можна в налаштуваннях аккаунта, про це йдеться далі.

Налаштування аккаунта

    Це останнє посилання в меню аккаунта. При натисканні на нього відкривається поле для налаштувань:
  • змінити мої контактні дані (ім’я, телефони, регіон, місто та публічний e-mail для переписки з покупцями);
  • налаштування магазину (можна заповнити опис магазину, який відображається вгорі над оголошеннями при перегляді сторінки магазину), рекомендуємо зробити опис умов співпраці, доставки чи інших особливостей вашого магазину;
  • змінити пароль (можливість змінити пароль для входу на сайт);
  • реєстраційний e-mail (пошта для входу на сайт та отримання повідомлень від адміністрації);
  • налаштування e-mail повідомлень (можна вказати, які повідомлення ви згодні отримувати);
  • видалити обліковий запис (якщо з будь-яких причин ви передумали продавати на сайті Базарчик, ви маєте можливість видалити свій обліковий запис).

Так вигладає меню аккаунта на сайті Базарчик. Нічого складного немає, ми намагалися створити якнайзручніші умови користування сервісом.
Рекомендуємо також перечитати довідку — Допомога по сайту — http://3.com.ua/regulations/info
Також ви завжди можете запитати нас чи висловити свої зауваження і побажання, написавши на e-mail: help@bazar.if.ua

Бажаємо приємного процесу користування сайтом! Гарних вам покупок та продажів!